Saturday 6 April 2013

Perlawanan Bola Baling Peringkat Zon

Assalamualaikum

terima kasih kepada yang rajin bertanya baik call, mesej, chat dekat fb. twitter and pelbagai cara lagi tentang my little ears(ewah) yang konon bunyi macam parah je kena operation bagai. tapi serius penyakit ini serius because it will lead to pekak. tolong tak nak pekak.aminnn. alhamdulillah lebih kurang selepas 12 hari aku menjalani operation tempoh hari. telinga semakin ok. but still mandi kena sumbat kapas and pakai cawan tekup dekat telinga untuk mengelakkan air masuk telinga. hahaha. makin lama lah aku mandi dengan nak sabun lagi. jaga cawan lagi. owh sangat penat. tapi doc kata untuk sebulan 2 aje. haaa. sebulan 2 aje? praktikum yang lagi 2 minggu nak habis ni pon rasa lama je(sedih). apatah sebulan 2 lagi. tapi kena bersabar. biar merana sekarang tapi dah tua nanti awet muda. eh plastic surgery ke? hakhak

last rabu aku pergi follow up dengan doctor. doctor cek telinga and keluarkan kapas yang disumbat selepas pembedahan, the kapas function untuk mengelakkan exposure from surrounding and even air supaya tak rosak implan tersebut. bukan silicon implan ok. implan cell. bila dah buka tu rasa terang sikit pendengaran but still rasa pelik sebab implan yang ditampal not still fully recover. sabar. tak lama lagi lah tu. and last thing lupa nak bagitahu. KPJ punya service sangat best and selesa. they treat us like a princess. makan pon sedap. nurse caring. doctor yang ramah dan baik hati(suka sangat nak bagi i MC. please doctor no. dah 3 hari ni. silap hari bulan i repeat my praktium). staff juga baik hati dan mesraaaa(panggil i cikgu you. malu kita) tapi satu benda je tak best. parking. sebesar-besar alam hospital KPJ ni, parking sikit gila lepastu parking banyak reserved untuk doctor pakar, kalau parking penuh kena parking dekat Petron sebelah hospital. lepastu kena charge RM5. kalau tak bayar kena clamping. kau Petron memang saja nak makan duit orang kan. memang. memang (emo kejap)

dan sekarang juga hari ini, aku sedang merana kulit terbakar. dah macam udang panggang aku tengok kulit aku. merah menyala. mana tidak. 2 hari berturut-turut aku terlibat sebagai pegawai Perlawanan Bola Baling Peringkat Zon. sekolah aku tuan rumah. so memang kitaorang guru pelatih ditugaskan menjadi pegawai. dari pukul 12 sampai pukul 3 petang terpacak dekat padang. even kat bawah payung pon. tapi kalau semua orang nak duduk bawah payung. memang setiap seorang merasa teduh dekat bahagian lengan je lah. pasrah. btw aku nak ucapkan tahniah dekat praktikum-mate aku. Syukri. berbaloi hasil usaha kita. eh kita? mendidik anak-anak murid SKTI. menubuhkan team Tiger.aummmm. comel sangat. turun training petang. cheers yang sentiasa menyemarakkan semangat dan membuatkan aku tergelak. bukan juara tapi berpuas hati dengan team lelaki di tempat ketiga dan perempuan Naib Johan. Tahniah dan tahniah uolssss! :)

nampak aku tak? merah-merah delima kan. congrats girls!!

the boys  and without me. masa semi final. diarang lawan dengan SK Stowell yang aku tak faham ada sorang budak ni tinggi gila. tak taw mak kau kasi makan apa. sebab dia baru darjah 6 dan hampir tinggi dengan aku. bayangkan.

No comments: