Sunday 27 May 2012

blogging


Aku selalu terfikir nak buat blog.tapi aku selalu menidakkan kehendak aku tu.ye lah.kenapa kau nak buat blog?

Pengaruh FL(Fatin Liyana)? Mungkin
ko nak cari duit lebih?nuffnang mungkin
Ko memang suka nak kejar glamour kan? konon famous kan? orang nak baca kisah hidup kau kan? orang nak jenguk blog  kau? itu yang membuat aku berfikir sejuta kali nak buat blog ke tak

dulu aku pernah ada blog.tak sampai 24 jam.aku delete blog aku tu.aku selalu sangat fikir apa yang orang fikir kenapa aku buat blog.

Tapi sekarang aku nak persetankan semua tu.aku buat blog ni untuk aku.untuk aku cerita apa yang aku lalui.apa yang aku ada.apa yang aku nak share(siapa yang nak sharing2 dengan kau?)

Tak apa, blog ni untuk diri aku sebab aku ni memang senang cepat lupa.cuba tanya apa kenangan manis aku?aku memang susah nak jawab selain cakap meluangkan masa bersama keluarga.memang lame.

jadi.lepas ni kalau ada orang tanya apa kenangan manis kau?ok.buka blog aku.baca blog aku.yang gembira dan manis tu.itu kenangan manis aku.tapi kalau yang sedih masam masin.itu kenangan pahit.


2 comments:

bubblePOP! said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

berblog utk kepuasan diri.
selebihnya imbuhan. hehe.

Naim Iman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yup.tq nj.blog utk kepuasan dan tatapan diri.haha.mulut org x boleh nak tutup.tapi kalau kita boleh ikat ye boleh.hahaha*10 kali gelak