Thursday 31 May 2012

seindah sakura

urgh!wa tengah marah ni beb.marah.bengang.berang.semua ada.

cerita seindah sakura ni memang buat aku marah betul.lakonan fasha sandha memang sangat menjadi.umph.slurp.aku geram tahap tak ingat dah ni.aku tak tahu nak luah kat ne.nak post kat fb cam yoyoO je kan.aku tak kira.aku kena lepaskan geram aku.aku tulis dalam blog aku.wahaha

kesian betul dengan si shakira ni.malanggggggg je hidup dia.kemain panjang kan malang tu.memang malang betul lah tu.si anida(wan sharmila) memang kaw punya.kau kalau jadi jahat memang no 1.mana tidaknya.adik aku yang darjah 6 pon rasa nak ganyang2 kau nida.jahat betul.ha...memang jahat lah tu kalau budak darjah 6 pon nak ganyang kau.aku yang 22 ni lagi.ganyang dan blender terus.

episod hari ni memang padat dan tercampak.kau ada orang tua yang jaga kau pastu nak kahwin dengan kau yang sebaya dengan anak dia.tak ke tercampak si shakira tu.mesti dia akan rasa malam pertama dia macam dengan ayah sendiri je.aku pon tak rela.*eh?*

dah habis cerita.diorang dok tayang episod akan datang.syakira kena culik.ok fine.aku dah rasa orang yang usha2 rumah dato' malik tu nak culik syakira sebab si nida tu upah.yang malanggggnya lagi.shakira kena rogol.Oh God!aku memang geram.lagi berang.*emosi tak tentu pasal kan.ko nak kena lempang?.betul ke dia kena rogol?ke kena pukul je?

mana nak cari novel seindah sakura ni ye?aku tak larat dah nak bengang.aku nak baca sampai habis.

No comments: