Tuesday 18 September 2012

air enjin kereta

kesedaran untuk tahu dan belajar dengan lebih mendalam tentang selok belok kereta seperti enjin, sparepart dan macam2 lagi selalu diwujudkan Tuhan. tapi atas sikap pemalas aku dan tidak berminat membuatkan aku abaikan dan bila nak mula arghhh boring dan memang tak pandai. nak buwek comano? eden cubo. cubo oi jang.

hari ini Tuhan  beri aku sekali lagi "cahaya petunjuk" selepas pengalaman lalu di mana aku lupa dan malas nak check kereta. air enjin kereta aku habis. lepastu temperature naik. orang cakap, aku degil. orang check baru terkebil2 cakap.

laaaa..... aku baru isi haritu.

haritu bila? haritu bulan lepas*jom tampar ramai2 ini budak.

cik Joe: naim, temperature kereta hang naik.
naim : ye ke? aku tengok cam biasa je(dalam hati)
          aku baru isi air haritu(yang ni aku cakap)
cik joe: betul naik sebab kalau normal jarum tu di takuk ke dua(info baru kawan2)
naim: owhhh yeaaaaa...

berhenti ambil duit. cik joe dan bismil check kereta. yeay! air habis. tunggu masa nak meletup je sebab degil sangat.


No comments: