Monday 10 September 2012

happy birthday!

hoy bangun dari tidur. buka mata. pandang ke arah sana. nun jauh di sana. jauh dari pandangan mata.  senang cerita "masa hadapan". kini aku dah menjangkau umur 22 tahun. masih dalam fasa untuk enjoy lagi. kahwin? sekarang ramai gila batch aku yang dah bertunang. dah kahwin. aku? tak mahu hanyut. tak mahu dikatakan orang nak dia pon nak (padahal calon pon tak de lagi). belum masa lagi. lambat lagi. enjoy dulu. nak kasi parents wa rasa gaji pertama wa. ahhh jawapan clishe kan.

dah lama sebenarnya birthday aku ni. Tahun ni birthday aku jatuh pada 5 syawal. maknanya 23 Ogos 2012 pada yang malas nak kira dan kepada yang malas nak buka kalender. semoga rezeki makin bertambah. dipanjangkan umur untuk menambahkan lagi amalan di dunia. ramai lagi anak bangsa yang ingin aku didik. semoga sentiasa berjaya dalam hidup. kalau tak berjaya hadapi dengan tenang. cobaan~ sentiasa dirahmati Allah dunia dan akhirat. terima kasih kepada yang wish dan thanks to those people around me. insyaAllah akan cuba menjadi hamba yang baik. umat yang baik. anak yang baik. abang yang baik. saudara yang baik. guru yang baik. murid yang baik. kawan yang baik. masyarakat yang baik. MANUSIA YANG BERGUNA.

haruslah si kecik ni nak potong kek sekali sebab setiap kali birthday orang birthday dia juga.

bersama keluarga tercinta. angah tak de. pergi beraya. orang suruh balik tak balik2. tinggal je. time ni pon dah lewat malam.

kawan-kawan kita yang sporting. sempoi. drama. hahaha *ampun*

2 comments:

uknowwho said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i am proud to have my pic here in this blog, love

Naim Iman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uknowwho: i know u dear. hekhek