Wednesday 19 December 2012

pegheyksa

syukur alhamdulillah. semalam dapat juga cek result exam semester lepas walaupun bergelut dengan lupa password. pastu bila dah lupa password, aku tekan lupa kata laluan. macam-macam kena isi. kena isi nama ibu untuk dapatkan kata laluan. nama ibu aku Sarinah. aku dah cuba isi nama ibu aku beberapa kali. but still tak boleh. eh! itulah nama ibu aku! kenapa tak boleh lagi ni? stress kejap. lepas dah beberapa kali cuba dan mengucap panjang. Allah bantu hambanya yang kerdil ini(ecewah). aku ingat balik password yang aku guna dulu. yeay!boleh cek result!

syukur, syukur dan syukur again. result meningkat walaupun macam-macam dugaan masa nak ambil exam hari tu. even 5 minit sebelum nak ambil exam pon ada dugaan besar. aku accident like what i told you besar. Allahuakbar! tu je mampu. dengan problem telinga lagi. syukur(sujud cium lantai)

No comments: