Monday 20 August 2012

boria raya, warna warni raya

gembira hati di raya kedua usik2 muka dah naik biji2 halus. biji2 putih bak berlian(nanah jerawat..eeee) akibat makan kuah kacang tak ingat 3 hari yang lepas sehingga hari ini dan mungkin berterusan hingga habis stok kuah kacang, kuih kacang dan kacang2 yang seangkatan dengannya. kalau kau perasan atau mungkin kalau kau orang selangor dan selatan, raya kita kali ini penuh rahmat. hujan memanjang. selamat petang dan malam je hujan. kalau pagi hujan memang tarik selimut tak pergi beraya lah kita.

sempat kan update blog walaupon raya? haruslah sebab kitaorang satu family baru sampai dari kampung petang tadi dan sekarang berehat2 di rumah tunggu orang datang rumah. nak tengok mael lambong aku dah tengok. bosannnn.

perut aku memulas2 gila hari ini. ini mesti kes makan aneka juadah di hari raya. rendang. lodeh. ayam sambal. lontong. ketupat semuanya bergabung. meletop! dah telan pil chi ket teck aun pon tak menjadi. ini memang sakit perut yang rare.

layan lah gambar2 raya kita. caption dibekalkan memudahkan anda menatapnya dengan lebih serius.

suka macam ni kan. aku tadi dah gigih rotate biar tak perlu senget, tetap senget. layankan aje. SELAMAT HARI RAYA dari naim@iman

ayahanda dan bonda bermesra di pagi raya. 


family potrait tanpa aku sebab aku tukang tangkap gambar

mana boleh! aku pon mesti ada juga. angah kau pula tangkap gambar. *arahan sangat. haha

kami 4 mohamad. ya! adik beradik aku semua lelaki seperti yang anda dapat lihat di atas. ada soalan lagi? *kekwat*

kami dan bonda

senyuman 'kak nita' dari iman. naik je biji epal kat pipi tu

akhirnya kami berenam. mata ada yang pandang camera, ada yang tak pandang sebab camera banyak time ni. tak tahu nak pandang mana satu. feeling retis sangat. jangan kata keluarga cikgu zul keluarga juling. hakhak




No comments: