Thursday 18 October 2012

makan dalam kawan

kadang-kadang few things in life nak terus terang kita tak mampu. mujur kita ada blog yang putih nila clorox yang selalu kena bahan dengan kawan-kawan sebab awat nama blog kau pelik sangat? kenapa nak letak putih, nila dan clorox? why and why? oh suka hati aku lah nak letak apa. blog aku (marah you). haha.

aku selalu cakap dekat kawan-kawan aku. hari ini hari ini, esok esok. tak faham? apa yang berlaku hari ini ialah hari ini, apa yang berlaku esok ialah esok. tak faham lagi. meh nak celup otak kau dalam clorox biar bersih senang faham. wah. putih nila clorox sangat. hiks. aku susah nak nak ingat palat orang. tapi kalau palat yang makan dalam. kita sendiri pun tak boleh lupa.

aku kenal dengan si A tak lama dahulu. baru-baru juga. ok. kami berkawan. share everything (few things kottt). best si A ni. sporting and open minded. boleh gelak dan berseronok. yes we are happy as friend. si A ni juga pernah beberapa kali tidur dekat rumah aku. terucap juga ungkapan bestfriend. semuanya lancar je. macam aku dengan kawan-kawan yang lain.

satu malam ni. si A tidur rumah aku. gelak-gelak. pillow talk katanya. aku tanya dia.

katakanlah one day i datang rumah you? ok tak?

i rasa i tak ok lah. i tak nak parents i tahu kawan-kawan i macam mana.

simple. yes simple and smooth the way si A answered my question.

owh macam tu ea? owh ok. *speechless*

apa kau rasa? kenapa selama ini aku tak fikir apa yang parents aku fikir bila aku bawa kau ke rumah. kenapa aku nak jujur bawa macam-macam jenis kawan tidur dekat rumah?

ya aku baik dengan kau. tapi tak baik macam dulu. engkau juga sedar. kadang-kadang terlintas untuk terima seadanya tapi benda macam ini yang tak disangka orang akan meninggalkan kesan yang mendalam kepada aku.